Carla is betrokken bij onze zoon op 2 manieren. Naast de wekelijkse speltherapie, is ze ook betrokken bij school. Dit is voor ons een uitkomst en een enorme aanvulling om het schoolse functioneren te bevorderen. Wekelijks voert ze gesprekken met de leerkracht en mijn zoon en dit levert veel opluchting en inzicht in.

Carla is vakkundig, initiatiefrijk, laagdrempelig en betrokken werkt met bezieling.  Tijdens haar behandeling maakt ze gebruik van veel middelen zodat  een onderwerp/ situatie voor kind, ouder en leerkracht inzichtelijk, helder en duidelijk is.

Ik adviseer ouders die problemen ervaren in de thui-s dan wel de schoolsituatie, Carla te betrekken.  Wij ervaren het als persoonlijk, veilig en zinvol.

Moeder van 8 jarige zoon

Als dank voor de begeleiding geven jou een houten beeld van twee handen met als symbolische boodschap:

  • Vanuit de Yoga betekenen open handen overgave.
  • Leven met open handen is een weerspiegeling van een open hart, een open geest en een vrije wil.
  • Open handen die samen komen, betekenen verbinding, een vangnet om je veilig te voelen.
  • Dat is wat jij doet met de kinderen en de betrokken ouders: iedereen is welkom, iedere vraag mag gesteld worden en iedere angst wordt overwonnen met spel, begrip en veel warmte. biedt een vangnet voor de kinderen, biedt warmte, begrip en een bescherming.
  • Open handen kunnen geven, maar ook ontvangen.
  • Wij hopen dan ook dat jij met deze open handen een overvloed aan geluk, liefde, gezondheid, kracht en en positieve energie ontvangt om via de Gouden Poort nog meer kinderen en gezinnen te versterken in hun kracht en hen te laten stralen.
  • Dank voor de mooie reis die wij hebben mee mogen maken!

Hartelijke groet, A.  moeder van een 8 jarige zoon

 

‘Ik had moeite met het gedrag van een kind in de klas en schakelde de hulp in van Carla van de Gouden poort. Zij heeft mij een aantal weken begeleidt en deze begeleiding had een geweldig effect.

In de wekelijkse sessie, waar ik, Carla en het kind samen kwamen, werd er gewerkt aan vertrouwen en respect voor elkaar. Zij liet mij zien, door opdrachten en gesprekken met het kind, wat de redenen waren van het gedrag en samen zochten wij naar oplossingen. Daarnaast werkten we aan de band tussen mij en de leerling.

Op dit moment gaat het goed en ik heb ontzettend veel gehad aan de praktische handvaten die Carla mij gaf. Zij werkt met een positieve benadering, waardoor de bijeenkomsten die wij gehad hebben energie en veel plezier gaven, terwijl er grote stappen gezet werden.’

Pin It on Pinterest